Termeni și condiții

beardguru s. r. o.
Sídlisko 163/45, 027 44 Tvrdošín
ID: 55410391

Comertul de Înregistrare al Judecătoriei Zilina, secția: Sro, înregistrare nr. 82018/L

Conexiune bancară:
Tatra Banka, as
IBAN: SK8811000000002940147781
SWIFT: TATRSKBX

Telefon mobil: 0917846025
E-mail: info@beardguru.sk
Primirea comenzilor prin magazin online: non-stop
Responsabil: Michal Jaroš
Organ de supraveghere: Inspectoratul SOI pentru regiunea Žilina
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
tel. nr. 041/763 21 30
e-mail: za@soi.sk

Termeni și condiții comerciale
În conformitate cu legislația în vigoare, în special Codul Civil, precum și Legea privind protecția consumatorilor și Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau furnizarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiilor comerciale, vă recomandăm să utilizați următoarele condiții comerciale pentru magazinul online.

Condiții generale de afaceri ale magazinului online (e-shop)
Articolul I.
Definirea termenilor
1. Operatorul site-ului web (e-shop) este beardguru s. r. o., cu sediul în Sídlisko 163/45, 027 44 Tvrdošín.
2. Vânzătorul este beardguru s. r. o., cu sediul în Sídlisko 163/45, 027 44 Tvrdošín.
3. Furnizorul bunurilor și serviciilor oferite în magazinul online www.beardguru.sk este beardguru s. r. o., cu sediul în Sídlisko 163/45, 027 44 Tvrdošín.
4. Cumpărătorul este orice vizitator al magazinului online care, prin intermediul magazinului online, a plasat o comandă angajantă. În scopul legii, în special a legii nr. 102/2014 Z. z., consumatorul este considerat a fi o persoană fizică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract de consum, nu acționează în cadrul obiectului său de activitate comercială, a ocupației sau a profesiei sale.
5. Magazinul online este un sistem informatic plasat pe internet, cu acces public, care permite comandarea bunurilor și serviciilor la distanță prin intermediul unui dispozitiv electronic.
6. Bunurile sau serviciile sunt toate produsele publicate pe paginile magazinului online, care pot fi comandate (au un preț specificat și acesta nu este zero).
7. Cumpărătorul recunoaște pe deplin comunicarea electronică, în special prin intermediul magazinului online, comunicarea prin e-mail și comunicarea telefonică, în măsura în care este clar că vânzătorul comunică cu cumpărătorul sau cu o persoană autorizată de acesta.
8. Aceste condiții generale de afaceri se aplică în mod necesar relației dintre vânzător și cumpărător, care a apărut în alt mod decât prin intermediul dispozitivelor electronice la distanță și nu este o relație dintre furnizorul serviciilor societății informaționale și beneficiarul serviciilor societății informaționale, în măsura strict necesară și în conformitate cu legislația și logica situației, cu condiția să nu fie altfel convenit între părți.
Articolul II.
Prețul
1. Toate prețurile indicate pentru bunuri și servicii includ TVA.
2. Vânzătorul este legat de prețul indicat pe pagina magazinului online în momentul efectuării achiziției.
Articolul III.
Comanda
1. Comanda este creată prin confirmarea procesului de comandă în magazinul online prin selectarea bunurilor sau serviciilor de către cumpărător, inclusiv completarea completă a formularului de comandă și expedierea acestuia către vânzător. Pentru procesarea corectă și adecvată a comenzii, este necesar să completați informațiile solicitate în comandă și să alegeți opțiunile de transport și plată pentru bunurile sau serviciile comandate.
2. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul este de acord cu prețul bunurilor și serviciilor comandate. Prin trimiterea comenzii, aceasta devine obligatorie pentru cumpărător, este o propunere de încheiere a unui contract de vânzare cu vânzătorul.
3. După trimiterea comenzii, cumpărătorului îi este generat și trimis automat un e-mail informativ că vânzătorului i-a fost livrată comanda cumpărătorului pentru procesare. Acest e-mail nu este o confirmare a bunurilor în sensul alineatului 4 al acestui articol.
4. Confirmarea comenzii de către vânzător constituie un contract de vânzare, care poate fi modificat sau completat numai pe baza unui acord reciproc între cumpărător și vânzător, în măsura în care legea sau alte reglementări legale nu prevăd altfel. Confirmarea comenzii de către vânzător este un mesaj electronic trimis de vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului sau un scurt mesaj text trimis la numărul de telefon mobil al cumpărătorului, pe care cumpărătorul l-a furn

Here is the translation to Romanian:

Articolul IV.
Condiții de plată
1. Pentru bunuri și servicii în magazinul online, se pot folosi următoarele modalități de plată:
a. plata la livrare (plata direct către curier la primirea bunurilor)
b. plata prin intermediul gateway-ului CardPay al băncii Tatra Banka, a.s.
2. Voucherul cadou reprezintă o sumă preplătită de bani pe care cumpărătorul o poate utiliza la cumpărături pe baza disponibilității fondurilor preplătite. Data de valabilitate a cuponului este indicată pe acesta. Valoarea nominală a voucherului cadou poate fi convenită cu cumpărătorul.
3. Taxele suplimentare pentru opțiunile de plată sunt specificate în articolul VI al acestor termeni și condiții generale de afaceri.
4. Vânzătorul poate oferi cumpărătorului opțiuni de reducere:
a. reducere la prețul pentru înregistrarea în magazinul online,
b. reducere pentru cumpărături repetate,
c. reducere pe baza unui cupon de reducere unic,
5. Reducerile acordate nu pot fi cumulate.
Articolul V.
Condiții de livrare
1. Vânzătorul este obligat să trimită bunurile către cumpărător în termen de 30 de zile de la crearea comenzii, dacă nu s-a convenit altfel, sau dacă nu a fost indicat un termen de livrare mai lung pentru bunuri.
2. Dacă produsul este în stoc, acesta este expediat în cel mai scurt timp posibil, în funcție de posibilitățile de capacitate.
3. Dacă comanda conține mai multe produse și servicii și o parte dintre ele nu sunt în stoc, se informează cumpărătorul cu privire la posibilitatea de livrare parțială.
4. Odată cu bunurile, clientului i se trimite o factură (document fiscal), instrucțiuni și alte documente referitoare la bunuri sau servicii de la producător.
5. Locul de îndeplinire este considerat locul în care bunurile sunt livrate.
6. Vânzătorul efectuează livrarea către cumpărător prin intermediul:
a. packeta.sk, Lihovarská 1060/12, Libeň, 190 00 Praga 9, CUI 28408306

Articolul VI.
Taxe de transport, ambalare și opțiuni de plată
1. La plata la livrare (plata la primirea bunurilor la curier/la poștă):
a. pentru transportul prin curier cu livrare în termen de 4 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru – 24 RON
c. pentru transportul prin serviciul zasielkovna.sk cu livrare în termen de 4 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru - 17RON
3. Vânzătorul poate conveni cu cumpărătorul și alte modalități de expediere a bunurilor sau serviciilor decât cele standard (menționate mai sus), precum și prețurile acestora.
4. Vânzătorul poate trimite bunuri care sunt imediat disponibile cumpărătorului și să livreze restul comenzii ulterior, într-un termen legal, cu condiția ca cumpărătorului să nu îi fie percepute taxe poștale suplimentare, în afară de cele incluse în comandă.
Articolul VII.
Transferul dreptului de proprietate
1. Dreptul de proprietate se transferă de la vânzător la cumpărător în momentul preluării bunului de către vânzător sau transportator.
2. Bunurile sau serviciile asupra cărora vânzătorul încă deține dreptul de proprietate vor fi rezervate și vor fi eliberate cumpărătorului doar atunci când prețul de achiziție este plătit în întregime.
Articolul VIII.
Anularea contractului de vânzare
1. Cumpărătorul are dreptul să anuleze bunul sau serviciul comandat în termen de 24 de ore de la încheierea contractului de vânzare fără taxe de anulare pentru bunurile care sunt fabricate la comandă, în conformitate cu cerințele specifice ale consumatorului sau special pentru un singur consumator.

Here is the translation of the provided text into Romanian:

Articolul IX.
Dreptul consumatorului de a returna produsele fără a preciza un motiv și informarea consumatorului
1. Consumatorul are, conform Legii nr. 102/2014 privind protecția consumatorului în cadrul vânzării de bunuri sau furnizării de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului și de modificare a unor legi (denumită în continuare "Legea"), conform prevederilor § 7 și următoarele, dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor, în cazul în care vânzătorul a îndeplinit obligațiile de informare conform acestei legi; pentru alte cazuri, se aplică paragrafele 2 sau 3 ale Legii. Dacă obiectul contractului de cumpărare este livrarea de produse, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract chiar și înainte de livrarea produselor.
2. Consumatorul este obligat, dacă dorește să își exercite acest drept, să transmită notificarea scrisă de retragere din contract personal, cel târziu în ultima zi a termenului stabilit, la adresa de contact a vânzătorului în timpul orelor de funcționare, sau să transmită această notificare prin poștă cel târziu în ultima zi a termenului, la adresa specificată în contacte, sau să exercite acest drept sub formă de înregistrare pe un alt suport durabil. Consumatorul este obligat să trimită sau să predea produsele din contract de la care se retrage, împreună cu toată documentația - de exemplu, factura originală, instrucțiunile și alte documente legate de produs, care i-au fost livrate împreună cu produsul, cel târziu în termen de 14 zile de la data retragerii (§10 alin. 1 al Legii). Recomandăm cumpărătorilor să-și facă o copie a facturii pentru uz propriu și să trimită produsele ca un pachet recomandat și asigurat. Pentru retragerea din contract, puteți utiliza formularul următor: Formularul de retragere din contractul de cumpărare, în care trebuie completate cel puțin informațiile marcate cu "*" - stea.
3. Nu trimiteți produsele înapoi contra rambursării, coletul nu va fi acceptat.
4. Operatorul magazinului online va returna contravaloarea produselor/serviciilor plătite, inclusiv costurile de transport în conformitate cu prevederile §9 alin. 3) ale Legii nr. 102/2014, precum și costurile efectiv suportate pentru comandarea produselor, în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere din contract, dar nu este obligat să returneze banii mai devreme de primirea produselor sau până când consumatorul nu demonstrează expedierea produselor, exceptând cazul în care vânzătorul a propus să ridice personal produsele.
5. Consumatorul suportă cheltuielile de returnare a produselor.
6. Dreptul de retragere din contract nu se aplică pentru bunurile și serviciile definite în §7 alin. 6 lit. a) până la l) ale Legii nr. 102/2014.
7. Consumatorul suportă orice diminuare a valorii produselor, care a fost cauzată de utilizarea acestora în afara cadrului necesar pentru determinarea funcționalității și caracteristicilor produselor.

Articolul X.
1. Părțile contractante sunt considerate vânzătorul și cumpărătorul.
2. Cumpărătorul este obligat:
a. să preia produsele comandate,
b. să plătească contravaloarea produselor primite vânzătorului,
c. să verifice integritatea ambalajului sau a produselor în sine la primirea acestora.
3. Vânzătorul este obligat:
a. să furnizeze cumpărătorului produsele în calitatea, cantitatea și la prețul convenit,

Articolul XI.
Protecția datelor cu caracter personal
1. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu Legea nr. 18/2018 privind protecția datelor cu caracter personal, în forma ulterioară modificărilor ulterioare.
2. Operatorul nu furnizează datele cu caracter personal ale cumpărătorului unei terțe părți, cu excepția companiei de transport aleasă care asigură livrarea bunurilor sau serviciilor, sau autorităților statului în caz de control, sau intermediarului în baza unui acord încheiat conform Legii nr. 18/2018.
3. Operatorul este obligat să asigure protecția datelor cu caracter personal împotriva accesului neautorizat, prin adoptarea măsurilor tehnice și organizatorice adecvate. De asemenea, toți angajații operatorului sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor cu caracter personal.
4. Persoana vizată are drepturile prevăzute conform art. 19 și următoarele ale Legii nr. 18/2018 privind protecția datelor cu caracter personal, și anume:
a) dreptul la informare, care este îndeplinit prin conținutul prezent și termenii și condițiile comerciale,
b) dreptul de a solicita acces la datele cu caracter personal care o privesc - art. 21 al Legii vă oferă dreptul de a solicita modul și scopul în care datele dumneavoastră sunt prelucrate, iar această solicitare poate fi adresată la adresa de e-mail de contact,
c) dreptul la rectificarea datelor cu caracter personal - art. 22 al Legii vă permite să corectați datele cu caracter personal inexacte,
d) dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal - art. 23 al Legii poate fi utilizat în cazul în care nu doriți ca operatorul să continue prelucrarea datelor cu caracter personal,
e) dreptul la restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal - art. 24 al Legii poate fi invocat dacă considerați că datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal,
f) dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal - art. 27 al Legii,
g) dreptul la portabilitatea datelor cu caracter personal,
h) dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
5. Operatorul obține următoarele date cu caracter personal de la cumpărător: nume, prenume, adresă, adresă de livrare, adresă de facturare, număr de telefon, adresă de e-mail, care sunt prelucrate în scopul procesării corecte a comenzii dumneavoastră. Aceste date cu caracter personal sunt stocate pe o perioadă de 10 ani în scopuri de arhivare. În cadrul procesării comenzilor, datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul emiterii facturilor, a listelor de depozitare (de livrare), asigurării transportului și a contabilității.
6. Operatorul a încredințat un intermediar, care este operatorul portalului web heureka.sk cu serviciul Verified by Customers, compania Heureka Shopping, s.r.o., cu sediul în Karolínksa 650/1, 186 00 Praga, ID: 02387727 / pricemania.sk cu serviciul Evaluarea magazinului, compania Pricemania s. r. o., cu sediul în Karpatská 6, 811 05 Bratislava, ID: 43860599, să prelucreze în numele operatorului magazinului online date cu caracter personal cu caracter unic, cum ar fi numele, prenumele, adresa de e-mail și informațiile despre produsul comandat în scopul evaluării calității achiziției. În scopul acestei evaluări, intermediarul va trimite cumpărătorului un e-mail unic cu posibilitatea de evaluare.
7. Aceste pagini înregistrează adresa dvs. IP, informații despre timpul petrecut vizualizând aceste pagini și informații despre sursele de la care veniți la noi. Cookie-urile sunt fișiere text stocate pe computerul dvs. și sunt utilizate și pentru a măsura traficul pe site și pentru a personaliza afișarea paginilor, permițându-ne să vă oferim o experiență de calitate. Prin urmare, considerăm aceste fișiere ca fiind un interes legitim al nostru. Unele cookie-uri sunt fișiere ale unor terțe părți, cum ar fi Youtube, Google etc.
8. Puteți șterge oricând cookie-urile sau să configurați colectarea acestora direct în setările browserului dvs. web. Dacă doriți să refuzați colectarea cookie-urilor, configurați acest lucru în browserul dvs. web.
9. Dacă cumpărătorul a consimțit la prelucrarea datelor cu caracter personal în magazinul online în scopuri de marketing prin e-mail, a consimțit la primirea mesajelor de e-mail la adresa sa de e-mail de contact.
10. Datele cu caracter personal destinate scopurilor de marketing prin e-mail, cum ar fi numele și prenumele, adresa de e-mail, sunt furnizate pe o perioadă de cinci ani. Aceste date cu caracter personal nu sunt furnizate terțelor părți.
11. Consimțământul dvs. poate fi retras în orice moment prin trimiterea unei solicitări de retragere a consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, iar acestea vor fi șterse imediat. Deconectarea este posibilă și prin bifarea casetei în contul dvs. de utilizator (dacă cumpărătorul a solicitat crearea unui cont
Articolul XII. Despăgubirea pentru neprimirea mărfii

Vânzătorul are dreptul la despăgubire (conform art. § 420 și urm. din Codul Civil), în cazul în care cumpărătorul a comandat mărfuri pe care nu le-a anulat sau de la care nu a renunțat în contract și, în același timp, nu a primit aceste mărfuri de la transportator sau, la solicitarea vânzătorului, în cazul alegerii preluării personale, nu a preluat aceste mărfuri în termenul stabilit pentru preluare. Prin această acțiune, cumpărătorul a încălcat obligația sa menționată în articolul X, punctul 2, litera a), conform căreia cumpărătorul este obligat să preia mărfurile comandate.
La determinarea cuantumului despăgubirii, vânzătorul ia în considerare în special costurile de transport și taxele asociate în cazul expedierii mărfurilor, costurile legate de ambalare, expediție și administrarea comenzii, precum și toate celelalte costuri care i-au rezultat din realizarea comenzii respective și, în același timp, are dreptul să-și calculeze și profitul pierdut.
Vânzătorul are dreptul să nu-și exercite dreptul la despăgubire sau să-și exercite acest drept doar parțial.
Articolul XIII. Dispoziții finale

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica și completa aceste condiții generale de afaceri și condițiile de reclamație, chiar și fără avertisment prealabil către cumpărător. În cazul modificării condițiilor generale de afaceri sau a condițiilor de reclamație, întregul proces de achiziție se va desfășura conform acestor condiții generale de afaceri care erau valabile în momentul expedierii comenzii de către cumpărător și care sunt disponibile pe site-ul web al vânzătorului.
Condițiile de reclamație fac parte integrantă din aceste condiții generale de afaceri.
Prin expedierea comenzii, cumpărătorul a citit atât condițiile generale de afaceri, cât și condițiile de reclamație.
Aceste condiții au fost elaborate în cadrul proiectului de certificare a magazinului online nakupujbezpecne.sk.
Aceste condiții generale de afaceri și condițiile de reclamație sunt disponibile la sediul societății pentru consultarea cumpărătorilor și sunt publicate pe site-ul web al magazinului online.


**6.** Dacă un consumator nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a gestionat reclamația sa sau dacă consideră că vânzătorul a încălcat drepturile sale, are posibilitatea să se adreseze vânzătorului cu o cerere de remediere. Dacă vânzătorul răspunde negativ sau nu răspunde la cererea de remediere în termen de 30 de zile de la data expedierii acesteia, consumatorul are, conform § 12 din Legea nr. 391/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și modificarea și completarea unor legi, dreptul de a depune o cerere pentru începerea unei proceduri alternative de soluționare a litigiilor. Autoritatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și operatorul magazinului online este **Inspectoratul Comercial Slovac** (www.soi.sk) sau o altă persoană juridică autorizată înscrisă în lista subiectelor de soluționare alternativă a litigiilor, gestionată de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s). Consumatorul are dreptul să aleagă la care dintre aceste subiecte de soluționare alternativă a litigiilor să se adreseze. De asemenea, consumatorul poate utiliza platforma online pentru soluționarea litigiilor, disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informații despre taxele pentru depunerea unei cereri pot fi găsite pe site-urile web ale subiectului specific de soluționare alternativă a litigiilor.

**7.** Relațiile neexplicate în aceste condiții generale de afaceri, precum și în anexele lor, sunt guvernate de dispozițiile relevante ale Legii nr. 40/1964, Legii nr. 250/2007, Legii nr. 102/2014, Legii nr. 122/2013, Legii nr. 22/2004 și Legii nr. 513/1991.

**8.** În cazul încheierii altui contract cu cumpărătorul, cu alte condiții, condițiile specificate în contract au prioritate față de condițiile generale de afaceri.

**9.** Aceste condiții generale de afaceri, inclusiv anexele lor, intră în vigoare și devin efective la 1 Ianuarie 2024.

Cu respect,
Michal Jaros, Tvrdošín, 1 Ianuarie 2024.

Login

Parola uitată

Preferințe de confidențialitate

Folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți vizita dvs. pe acest site, pentru analiza performanței acestuia și pentru colectarea datelor privind utilizarea sa. În acest scop, putem utiliza instrumente și servicii de la terți, iar datele colectate pot fi transferate către parteneri din UE, SUA sau alte țări. Făcând clic pe „Acceptați toate cookie-urile", vă exprimați acordul cu acest proces. Mai jos, puteți găsi informații detaliate sau să vă ajustați preferințele.

Declarația de confidențialitate

Arată detalii

Login

Parola uitată

Produsul a fost adăugat în coș
Continuă cumpărarea Comandă